Стягнення неустойки у зв’язку із простроченням термінів повернення телефону з гарантійного ремонту

У травні 2016 року ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом до СПД ФОП ОСОБА_2 про захист прав споживачів, стягнення неустойки у зв’язку із простроченням термінів повернення телефону з гарантійного ремонту позовом.
В обґрунтування зазначає, що 30 січня 2015 року він придбав мобільний телефон LG G3 C\H вартістю 6 774 грн 80 коп. в магазині «Фокстрот» за адресою: Черкаська область, м. Сміла, вул. Леніна.
28 серпня 2015 року у зв’язку з несправністю товару він передав його фізичній особі-підприємцю ОСОБА_2 у сервісний центр для усунення недоліків. Після спливу строку усунення недоліків відповідачем не було повернуто товар та не було повідомлено про можливість його отримання, на усні звернення представниками сервісного центру неодноразово повідомлялось про перебування телефону на ремонті в іншому місті та неможливість його повернення.
24 листопада 2015 року його дружина звернулась до відповідача з письмовою претензією про повернення телефону, після чого 4 грудня 2015 року товар було повернуто.
Ураховуючи викладене, ОСОБА_4 на підставі ч. 5 ст. 709 ЦК України, п. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» просив суд стягнути з відповідача на його користь неустойку в розмірі 5 226 грн.
Рішенням Смілянського міськрайонного суду Черкаської області від 11 серпня 2016 року, залишеним без змін ухвалою апеляційного суду Черкаської області від 7 жовтня 2016 року, позов ОСОБА_1 задоволено. Стягнуто з фізичної особи-підприємця ОСОБА_2 на користь ОСОБА_1 неустойку за прострочення усунення недоліків під час гарантійного ремонту в розмірі 5 226 грн.
Задовольняючи позов ОСОБА_1, суди, вірно застосувавши положення ст. ст. 678, 709 ЦК України, ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» на підставі належним чином оцінених доказів, поданих сторонами (ст. 212 ЦПК України), дійшли до правильного висновку про те, що відповідач протягом визначених законом 14-ти днів ремонт телефону не закінчив та не повернув його споживачу протягом 14-ти днів з дня його здачі на гарантійний ремонт. Тому, визначивши термін прострочення (78 днів), суд вірно обчислив розмір неустойки, який визначається в розмірі 1 % вартості товару.

Залишити коментар

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.